
نسلی هستیم کهبهترین حرفهای زندگیمان را نگفتیم تایپ کردیم...مجازی هستیماما دلمانمجازی نیستمیشکند حواست به تایپ کردنت باشد....................................اونایی که میام نظر میذارم و نمیاین "معرفت در گرانیست" منم نمیام دیگه نظر بذارمگفته باشم :) ...
ادامه مطلب